Хай новий рік буде добрим для України, ПАТ «КВБЗ», для кожного з нас!

Хай новий рік буде добрим для України, ПАТ «КВБЗ», для кожного з нас!

Шановні вагонобудівники, дорогі заводчани! Добігає кінця грудень, час підбивати підсумки поточного року, обговорювати плани і сподівання на наступний.

У першому півріччі 2021-ого продовжувалася тяжка ситуація минулого року. Ми стукали в усі двері, бралися за будь-яке замовлення, щоб тільки мати роботу і зберегти колектив.

Але з призначенням у травні на посаду міністра інфраструктури Олександра Кубракова, а затим на посаду голови правління УЗ Олександра Камишіна сталися важливі зміни. 7 червня відбулася нарада в міністерстві, 14 серпня Олександр Кубраков, Олександр Камишін приїхали до Кременчука, побували на КВБЗ, дивилися виробництво вагонів. Потім був Форум «Україна 30» у листопаді, коли група керівників на чолі з Президентом України Володимиром Зеленським проїхала дизель-поїздом ДПКр-3, усі побачили високий рівень нашої продукції.

Керівники держави та уряду сприйняли нашу ініціативу, що «Велике будівництво» на залізниці дасть ще більший ефект ніж у автодорожній сфері. Оцінили вкрай складну ситуацію у транспортному машинобудуванні. Почалися зміни у забезпеченні пасажирським та вантажним рухомим складом.

Ми поставили у другому півріччі 3 дизель-поїзди, укладено контракт на поставку 100 вагонів локомотивної тяги. Сподіваємося, що перші 20 відправимо уже в поточному році з випередженням графіка на кілька місяців. А ще два дизель-поїзди – у першому кварталі 2022-ого.

002

Вони будуть відрізнятися від своїх побратимів зразка 2021 року: на прохання Укрзалізниці внесли зміни в конструкцію з тим, щоб збільшити пасажиромісткість. Адже УЗ планує ці поїзди для маршруту Київ-Аеропорт Бориспіль.

На наступний рік, як відомо, закладено кошти до бюджету ще на 100 пасажирських вагонів. Серед них міжрегіональні вагони локомотивної тяги та плацкартні. КВБЗ має намір взяти участь у тендерах і сподівається на отримання замовлень.

003

Зроблено кроки й до оновлення парку вантажних вагонів. Найближчим часом має вийти програмний документ з цього приводу. Бачимо, що в УЗ посилюється дисципліна і порядок, проводиться робота з потенційними замовниками. Уже в четвертому кварталі ми почали укладати контракти на поставку вантажних вагонів, і маємо їх у портфелі замовлень першого півріччя 2022-ого.

Звісно, є проблеми. Нам складно конкурувати на ринку з ростом цін на литво та енергоносії на 20-30%. Але головне, що з’явився попит.

Оголошено тендер на поставку для УЗ 80 приміських і регіональних електропоїздів. Також йдеться про поставку електровозів фірмою Альстом, тепловозів Дженерал Електрик. Планується поставка поїздів метро для Києва та Харкова. Маємо намір взяти участь у цих проєктах, принаймні у частині з них, самостійно або з іноземними партнерами.

004

2021-ий показав, що отой запас міцності, який створювало не одне покоління крюківських вагонобудівників, дозволив нам вистояти і взяти курс на подальший розвиток. Рік, що минає, був для нас продуктивним, незважаючи на всі економічні й політичні потрясіння, світову пандемію.

З другої половини 2021 року ми активно запрошуємо робітників та інженерно-технічних працівників обійняти вакантні посади. Для того, щоб залучити людей на підприємство, маємо забезпечити їх стабільною роботою, достойною її оплатою, гарантованим соціальним пакетом.

У листопаді спрацювали з непоганими фінансово-економічними показниками. Тож 19 грудня я підписав дозвіл про виплату колективу премії за підсумками листопада. Починаючи з 1 грудня підвищено оклади і тарифні ставки.

Крюківський вагонобудівний завод продовжує рухатися вперед. Наша наполегливість і праця колективу дозволили зберегти потенціал. Ми працюємо над створенням нової техніки як в пасажирському, так і у вантажному вагонобудуванні, докладаємо зусиль, щоб вивести її на європейський ринок.

005

Вдячниий, що у складні часи з нами були губернатор Олег Синєгубов, такі громадські організації як Федерація роботодавців України, УСПП. Днями Верховна Рада прийняла у другому читанні законопроект № 3739 про локалізацію в машинобудуванні. І спасибі тим працівникам та членам їх сімей, кременчужанам, які підписали звернення за прийняття закону. У нашому місті зібрано найбільше підписів!

Шановні заводчани, дякую вам за працю. Наглядова рада і правління докладають максимум зусиль для забезпечення колективу роботою та достойною заробітною платою. Хай новий рік буде добрим для України, для ПАТ «КВБЗ», для кожного з нас! Бажаю вам і вашим родинам щастя, благополуччя, міцного здоров’я та всього найкращого.

Володимир Приходько, голова наглядової ради ПАТ «КВБЗ».

Хай новий рік буде добрим для України, ПАТ «КВБЗ», для кожного з нас!

Шановні вагонобудівники, дорогі заводчани! Добігає кінця грудень, час підбивати підсумки поточного року, обговорювати...

Володимир Приходько: Проєкт наказу щодо оновлення вагонів неоднозначний, але його потрібно приймати

Голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів...

Спільна тридцятирічна «Одіссея» вітчизняного транспортного машинобудування і АТ «Укрзалізниця»

Як від національної політики імпортозаміщення Україна прийшла до політики товарних кредитів.

Глава КВСЗ Владимир Приходько: "УЗ не готова эксплуатировать многие современные разработки"

Глава крупнейшего вагоностроительного предприятия в Украине — о планах по производству...

Про підсумки зустрічі з Олександром Кубраковим: «Міністр налаштований вирішувати питання»

На нараді у міністра інфраструктури Олександра Кубракова, яка відбулася 7 червня 2021 року, ми...

Україна-30: КВБЗ пропонує через Укрзалізницю відродити країну або Потенціал транспортної інфраструктури

Залізниця: швидко, зручно, комфортно. Це тема сесії, яка 23 лютого 2021 року пройшла на форумі...

Сколько теряют украинские города на закупках коммунальной техники по импорту или Скупой платит дважды

«Свобода слова Савика Шустера» на ТК «Украина» в выпуске от 12 февраля 2021 года подняла очень...

Нас можна похвалити за одне: продовжуємо працювати

Підсумки і перспективи - це, якщо дуже коротко, тема традиційного передноворічного інтерв’ю голови наглядової...

Особливості розвитку вітчизняного денного швидкісного руху

Сьогодні широко дискутується питання щодо перспективи подальшого розвитку денного пасажирського...

Комфорт и экономика железнодорожных пассажирских перевозок

Лидирующие позиции украинского пассажирского вагоностроения, созданного совместными усилиями,...

Українські пасажирські вагони за бюджетні кошти – у виграші буде вся Україна

Мінекономрозвитку разом Мінінфраструктури розробляють Програму кардинального оновлення залізничної галузі. Програма,...

Володимир Приходько: "Тендер на поставку поїздів метрополітену: Харків не чує Україну"

Інвестиційний проєкт в рамках фінансової угоди між Україною та Євпропейським інвестиційним банком...

Підтримка у першому читанні законопроєкту 3739 - найважливіший крок до вдосконалення політики державних закупівель

21 липня 2020 року Верховна Рада України підтримала у першому читанні законопроєкт 3739 про...

Владимир Приходько: «Законопроект №3739 должен обязательно стать Законом Украины»

9 июля 2020 года на Крюковском вагоностроительном заводе состоялась презентация законопроекта...

Экономические и политические «манипуляции» вокруг локализации, или почему Украина должна развивать свою промышленность

Тема необходимости локализации производства в Украине не нова, поднимается на разных уровнях с...

Промышленный Кременчуг голосует «ЗА» пилотный проект Минэкономразвития

На сайте Кабинета Министров Украины 11 июня 2020 года появился проект постановления «Некоторые...

Владимир Приходько: «Наладить производство электровозов в Украине реально. Но никто не решится на это без контракта с УЗ»

Руководитель и совладелец Крюковского вагоностроительного завода Владимир Приходько рассказал о...

Владимир Приходько: «Полностью поддерживаю заявление правления Укрзализныци об углублении локализации производства»

Из отчета Минэкономразвития за 2018 год известно, что государственные монополии Украины только за...

Член Президії Ради ФРУ, Голова Наглядової ради - Президент ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

Наша думка

80% выпускников не представляют, какие навыки нужны для работы

В Украине — проблемы с подбором кадров. В Госслужбе занятости говорят, что причин кадрового голода есть несколько: трудовая миграция, низкие зарплаты и отсутствие квалифицированной рабочей силы...