Сьогочасний світ і тотальна модернізація процесів вимагають абсолютних новацій у всьому, тому виробництво сучасної техніки неможливе без глобального технічного переоснащення виробничих потужностей. Розуміючи життєву необхідність таких змін, прагнучи переходу на принципово новий рівень виготовлення продукції, ми розпочали поступове оновлення станків та іншого обладнання. Це відбулося близько 5 років тому.

Люди жадають простих рішень. Це природньо…

Так склалось, що зараз парк пожежно-рятувальної техніки, не дивлячись на значне оновлення упродовж останніх 5 років, все ще потребує модернізації. Важливо не зупиняти цей процес оновлення автоцистерн, автодрабин тощо…

Законопроект під офіційною назвою «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» зареєстровано в парламенті ще 24 червня цього року, авторами його є 38 народних депутатів з різних фракцій та груп.

Програма компенсації вартості сільгосптехніки не лише дає можливість українським аграріям повернути певну частину коштів, витрачених на українську сільгосптехніку, а й виробникам техніки — збільшувати продажі, а з часом і модернізовувати виробництво та виходити на новий якісний рівень. Для виробників зараз є вимога — 50% локалізації, тобто будь-який виріб, який потрапляє до програми, наполовину має складатися з комплектуючих українського виробництва. Traktorist.ua стало цікаво, як працюють заводи-виробники в таких умовах і як створюються українські машини.

Світова фінансова криза, яку ми зараз усі спостерігаємо, безумовно позначається на економіці України. Цього факту не можна відкидати.

Варто також врахувати, що точного прогнозу щодо рівня падіння світової економіки наразі, не може дати ніхто. Це зрозуміло, адже ситуація не стабільна – кінець економічного циклу співпав у часі із спалахом коронавірусу і рекордним обвалом цін на нафту. Сукупність зазначених факторів яскраво продемонструвала нам вразливість української економіки, експортні можливості якої базуються майже повністю на сировині, а внутрішній ринок критично залежний від імпорту.

Фури з «перевантаженням» на українських дорогах тема не нова, але незмінно болюча та важлива для всіх учасників дорожнього руху.

Здавалося б, державою були збільшені штрафи за понаднормове перевезення вантажів, але суттєвого результату це не дало.