Залізниця: швидко, зручно, комфортно. Це тема сесії, яка 23 лютого 2021 року пройшла на форумі «Інфраструктура» в рамках Всеукраїнського форуму Україна-30. Можу з упевненістю сказати, що ці слова є девізом і нашої роботи – вітчизняних вагонобудівників. У прагненні зробити залізничні перевезення швидкісними, комфортними і зручними для всіх верств населення, а також для вантажовіправників ми єдині з національним залізничним перевізником – Укрзалізницею. Саме про це говорив у своєму виступі.

«Свобода слова Савика Шустера» на ТК «Украина» в выпуске от 12 февраля 2021 года подняла очень актуальную тему – НЕ сделано в Украине.

Підсумки і перспективи - це, якщо дуже коротко, тема традиційного передноворічного інтерв’ю голови наглядової ради ПАТ «КВБЗ» Володимира ПРИХОДЬКА. Як на роботу підприємства впливають пандемія і світова криза, рішення уряду і призначення в Укрзалізниці - про це та інше з перших уст.

Сьогодні широко дискутується питання щодо перспективи подальшого розвитку денного пасажирського залізничного руху в Україні. Особливістю українських залізниць є відсутність чітких стратегічних планів розвитку в цьому напрямі. Навіть не стільки їх відсутність, як їх повне невиконання з боку вітчизняного оператора залізничних перевезень.

Лидирующие позиции украинского пассажирского вагоностроения, созданного совместными усилиями, могут стать историей, а не поводом гордости и дальнейшего развития железных дорог.

Мінекономрозвитку разом Мінінфраструктури розробляють Програму кардинального оновлення залізничної галузі. Програма, головним чином, стосується оновлення парку пасажирських і вантажних вагонів, закупівлі нових дизель-поїздів. Результатом ініціативи повинен стати додаткове зростання ВВП від 2,7% в рік.

Інвестиційний проєкт в рамках фінансової угоди між Україною та Євпропейським інвестиційним банком від 11 листопада 2016 року "Міський громадський транспорт України" і його підпроєкт "Оновлення рухомого складу Харківського метрополітену" могли б стати поштовхом для розвитку вітчизняного метровагонобудування. А стають ще одним прикладом боротьби з національним виробником та економікою України.

21 липня 2020 року Верховна Рада України підтримала у першому читанні законопроєкт 3739 про локалізацію. «За» проголосували 248 народних депутатів.