Шановні вагонобудівники, дорогі заводчани! Добігає кінця грудень, час підбивати підсумки поточного року, обговорювати плани і сподівання на наступний.
Голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів Rail.insider про те, які недоліки вбачає у проєкті наказу щодо оновлення парку вантажних вагонів в Україні, чи можна зафіксувати ціну вагона, та чому рухомий склад має бути інноваційним.
Як від національної політики імпортозаміщення Україна прийшла до політики товарних кредитів.
Глава крупнейшего вагоностроительного предприятия в Украине — о планах по производству пассажирских вагонов и электровозов.
На нараді у міністра інфраструктури Олександра Кубракова, яка відбулася 7 червня 2021 року, ми розглянули низку дуже важливих питань.
4 марта на портале ЦТС вышла статья Мечты о скорости: Нужен ли сейчас проект высокоскоростной железной дороги Украине. Обновление изношенного парка подвижного состава и инфраструктуры или строительство высокоскоростной железной дороги и закупка иностранных электропоездов? Куда нужнее инвестировать миллиардные средства, которых нет - задает риторические вопросы автор.
Залізниця: швидко, зручно, комфортно. Це тема сесії, яка 23 лютого 2021 року пройшла на форумі «Інфраструктура» в рамках Всеукраїнського форуму Україна-30. Можу з упевненістю сказати, що ці слова є девізом і нашої роботи – вітчизняних вагонобудівників. У прагненні зробити залізничні перевезення швидкісними, комфортними і зручними для всіх верств населення, а також для вантажовіправників ми єдині з національним залізничним перевізником – Укрзалізницею. Саме про це говорив у своєму виступі.