Які завдання ми ставили собі на 2022 рік і наскільки вдалося їх виконати
 
На 1 січня 2022 року Крюківський вагонобудівний завод мав замовлення на поставку як вантажних вагонів, так і транспорту соціального призначення, зокрема дизель-поїздів.
 
Також тривала реалізація Державного замовлення на виготовлення 100 пасажирських вагонів локомотивної тяги. Ми мали плани і непогані перспективи щодо створення нової продукції, зокрема й для європейського ринку.
 
Але у життя нашого колективу та всієї країни в цілому увірвалася війна. Тож від 24 лютого 2022 року завдання колективу КВБЗ стали такими:

Голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів Rail.insider про те, які недоліки вбачає у проєкті наказу щодо оновлення парку вантажних вагонів в Україні, чи можна зафіксувати ціну вагона, та чому рухомий склад має бути інноваційним.

4 марта на портале ЦТС вышла статья Мечты о скорости: Нужен ли сейчас проект высокоскоростной железной дороги Украине. Обновление изношенного парка подвижного состава и инфраструктуры или строительство высокоскоростной железной дороги и закупка иностранных электропоездов? Куда нужнее инвестировать миллиардные средства, которых нет - задает риторические вопросы автор.

Залізниця: швидко, зручно, комфортно. Це тема сесії, яка 23 лютого 2021 року пройшла на форумі «Інфраструктура» в рамках Всеукраїнського форуму Україна-30. Можу з упевненістю сказати, що ці слова є девізом і нашої роботи – вітчизняних вагонобудівників. У прагненні зробити залізничні перевезення швидкісними, комфортними і зручними для всіх верств населення, а також для вантажовіправників ми єдині з національним залізничним перевізником – Укрзалізницею. Саме про це говорив у своєму виступі.