4 марта на портале ЦТС вышла статья Мечты о скорости: Нужен ли сейчас проект высокоскоростной железной дороги Украине. Обновление изношенного парка подвижного состава и инфраструктуры или строительство высокоскоростной железной дороги и закупка иностранных электропоездов? Куда нужнее инвестировать миллиардные средства, которых нет - задает риторические вопросы автор.

Залізниця: швидко, зручно, комфортно. Це тема сесії, яка 23 лютого 2021 року пройшла на форумі «Інфраструктура» в рамках Всеукраїнського форуму Україна-30. Можу з упевненістю сказати, що ці слова є девізом і нашої роботи – вітчизняних вагонобудівників. У прагненні зробити залізничні перевезення швидкісними, комфортними і зручними для всіх верств населення, а також для вантажовіправників ми єдині з національним залізничним перевізником – Укрзалізницею. Саме про це говорив у своєму виступі.

«Свобода слова Савика Шустера» на ТК «Украина» в выпуске от 12 февраля 2021 года подняла очень актуальную тему – НЕ сделано в Украине.

Підсумки і перспективи - це, якщо дуже коротко, тема традиційного передноворічного інтерв’ю голови наглядової ради ПАТ «КВБЗ» Володимира ПРИХОДЬКА. Як на роботу підприємства впливають пандемія і світова криза, рішення уряду і призначення в Укрзалізниці - про це та інше з перших уст.

Сьогодні широко дискутується питання щодо перспективи подальшого розвитку денного пасажирського залізничного руху в Україні. Особливістю українських залізниць є відсутність чітких стратегічних планів розвитку в цьому напрямі. Навіть не стільки їх відсутність, як їх повне невиконання з боку вітчизняного оператора залізничних перевезень.

Лидирующие позиции украинского пассажирского вагоностроения, созданного совместными усилиями, могут стать историей, а не поводом гордости и дальнейшего развития железных дорог.