Перший пішов!

Перший пішов!

Слідчі Нацполіції викрили схему незаконного ввезення в Україну залізничних вагонів із РФ. Понад 600 вагонів були завезені та поставлені на облік за підробленими документами.

Чому я вважаю цю «першу ластівку» настільки важливою?

Ті, хто давно стежить за цією невеселою епопеєю, думаю, мене вже зрозуміли. Але коротко нагадаємо.

3 роки тому Федерація роботодавців України спільно з виробниками вагонів та логістичними компаніями розпочала кампанію проти завезення в Україну вживаних вагонів з РФ. Фактично мова йшла про вагони з вичерпним терміном експлуатації.

Переконаний, що ті, хто ввозив ці вагони, хто давав відповідні дозволи та хто не помічав ці процеси, скоїли державний злочин проти економіки та державності України. Понад 1000 вагонів було ввезено вже після введення ембарго в травні 2019 року.

Адже саме їхні дії чи бездіяльність

   - стали в тому числі головною причиною «вбивства» наших залізничних колій та інфраструктури;

   - призвели до масових аварій на залізничних шляхах;

   - поставили під загрозу безпеку та життя наших громадян, приклад - аварія з «Інтерсіті» під Запоріжжям більш тижня тому;

   - фактично вбили вагонобудівну галузь України – у 7 разів менше стало вироблятися вантажних вагонів на підприємствах галузі;

   - поставили у неконкуренті умови тих, хто сумлінно придбавав та використовував нові якісні вагони вітчизняного виробництва.

20 000 вагонів – це майже 35 млрд. гривень втраченого внутрішнього виробництва. В умовах економічної кризи ми як країна «дозволили собі» втратити мільярди податків та тисячі робочих місць.

За цей час проблемою займалися:

   - 3 Прем'єр-Міністри України,

   - 3 Віце Прем'єр - Міністри України,

   - 2 Міністри економіки,

   - 2 Міністри транспорту,

   - 3 керівники Укрзалізниці,

   - десятки народних депутатів.

Було проведено 18 нарад за участю вищих посадових осіб держави і чиновників всіх рангів.

Ініційовано та прийнято 28 протокольних пунктів доручень і розпоряджень.

8 липня 2020 року ФРУ звернулася до трьох правоохоронних органів - СБУ, Національної поліції, Генеральної прокуратури зі зверненням щодо відкриття відповідного кримінальне провадження.

І от учора в Києві та Київській області Нацполіцією проведено обшуки, під час яких вилучено документацію щодо придбання 600 вагонів у юридичних та фізичних осіб РФ та ввезення їх на митну територію України.

Вдячні Нацполіції за роботу та прийняті рішення, а Офісу Генпрокурора за процесуальне керівництво цим кримінальним провадженням.

Закликаємо правоохоронців якнайскоріше завершити досудове розслідування та передати матеріали кримінального провадження до суду. Винні мають бути притягнуті до відповідальності.

А від Мініфраструктури та Укрзалізниці вимагаємо вжити заходів, щоб  цей металобрухт і, зокрема, конкретно ці вагони були нарешті зняті з експлуатації!

001

002 1

003 1

004 1

005

Чому державі слід змінити свої пріоритети

Вже 4 місяці цей сучасний красень дизель потяг стоїть на рейках, але нікуди не їде.

Влада має зупинити ввезення «євроблях», а вже потім перейматися глобальним потеплінням

Україна збирається затвердити новий Національно визначений внесок (НВВ2) – додаток до світової...

Почему сегодня действия важнее стратегий

- Я не против экономических стратегий. Экономическая стратегия должна быть у каждой страны. Это...

Генеральний директор Федерації роботодавців України

Наша думка

Уроки прагматизму білоруською

Незважаючи на невеликі розмір та чисельність населення Білорусі – 9,5 млн. чол., ця країна чи не єдина держава на пострадянському просторі, якій вдалося майже повністю зберегти свою промисловість і...