Надійно, з користю для екології і несподівано дешево для держави: використання шліфувального шламу у дорожньому будівництві

Надійно, з користю для екології і несподівано дешево для держави: використання шліфувального шламу у дорожньому будівництві

Надійно, з користю для екології і несподівано дешево для держави: використання шліфувального шламу у дорожньому будівництві.

Аж надто багато з'являється цікавих проектів, про які майже ніде не повідомляється.

Давно хотів систематизувати для самого себе інформацію щодо розумного використання промислових відходів у Великому будівництві автошляхів України. І ось, нарешті, видався привід - отримав чудову пропозицію від "СКФ Україна" - хороших друзів і давніх партнерів Федерації роботодавців України.

Ідея "СКФ Україна" наочно показує, як оптимально використати відходи виробництва, а саме – шлам шліфувальний у дорожньому будівництві в якості додатка до асфальтобетонних сумішей, збільшити частку повторно використаних матеріалів в українських дорогах, і, як наслідок, зменшити використання природних ресурсів, викидів СО2 та завантаженості полігонів.

Беручи до уваги пріоритети України щодо інтеграції в Європейський союз і впровадження курсу Green Deal, одним із напрямків діяльності Федерації роботодавців сьогодні є налагодження діалогу бізнесу і влади з метою співпраці і створення сприятливих умов для:

  • стимулювання впровадження циркулярної економіки в Україні;
  • зменшення підприємствами промислового забруднення в рамках міжнародних зобов’язань України;
  • скорочення промисловістю викидів парникових газів, в т.ч. СО2;
  • вжиття ефективних заходів для збереження більшої кількості природніх ресурсів України.

Від Федерації роботодавців України ми підготували відповідне звернення до Міністра інфраструктури України, керівника «Укравтодору» Олександра Кубракова щодо узагальнення (за прикладом пропозиції «СКФ України») можливості використання відходів промислового виробництва - таких як шлам шліфувальний та інших, у Великому будівництві доріг.

Що в свою чергу сприятиме як економії фінансових ресурсів, так і розв’язанню екологічних проблем.

Точно знаю, що увесь соціально відповідальний бізнес - промислові підприємства-члени ФРУ приєднаються до цієї ініціативи.

Довідково:

Використання промислових відходів у США складають орієнтовно понад 1 млрд. т, в країнах Європейського економічного співтовариства – більше 400 млн. т, в Японії – 260 млн. т на рік.

Україна може взяти за орієнтир дорожні стратегії провідних країн світу і зробити революційний перехід до доріг з високим вмістом відходів.

Впевнений, що Міністерство інфраструктури України та Укравтодор зацікавлене у подібних ініціативах бізнесу і разом ми зможемо відпрацювати можливість використання у великому будівництві доріг таких інноваційних продуктів як шлам шліфувальний та інших.

Адже раціональне використання відходів з потенційно високою вартістю дозволить заощадить матеріальні ресурси і знизити ступінь забруднення навколишнього середовища.

Переваги для держави – очевидні!

 

Чи зможе Україна наблизитись до GREEN_DEAL на вживаних авто?

Пролог У 2008 році, обсяг виробництва автомобільної техніки в Україні складав 425,8 тис. одиниць...

Надійно, з користю для екології і несподівано дешево для держави: використання шліфувального шламу у дорожньому будівництві

Надійно, з користю для екології і несподівано дешево для держави: використання шліфувального шламу у...

УКРАЇНСЬКА ПЕРСПЕКТИВА: чи вдасться досягнути оптимістичного сценарію?

Ефективний менеджмент країни – міністри економіки часів Незалежності зібралися для вироблення...

Голова Всеукраїнського об’єднання організацій роботодавців «Федерація роботодавців скляної промисловості»

Наша думка

Парламентський контроль за правоохоронцями – перший крок зроблено

Сьогодні на засіданні Урядового комітету з питань економічної, фінансової та правової політики, розвитку ПЕК, інфраструктури, оборонної та правоохоронної діяльності схвалено законопроект «Про...