05.07.2018 Розпочав свою роботу новий комітет ФРУ – з освіти та розвитку трудового потенціалу 4 липня відбулося установче засідання Комітету – дорадчо-консультативного органу Федерації з питань освіти та розвитку трудового потенціалу.
Цей напрямок є вкрай важливим для вітчизняних роботодавців. Адже наразі одна із основних проблем – це той розрив, який сьогодні існує між потребами ринку і тим, що дають середня та вища освіта. Переважна більшість випускників в Україні, не мають чіткого уявлення, чого потребує ринок. Навіть молоді випускники затребуваних технічних спеціальностей, коли приходять на підприємство, не лише не мають необхідних навичок, а й навіть не знають, які саме навички потрібні.
Професійна освіта є одним із ключових пріоритетів ФРУ на 2018 рік. Серед них, зокрема, підтримка реформи професійно-технічної освіти на засадах державно-приватного партнерства, впровадження дуального навчання, створення та розвиток центрів професійного навчання при організаціях роботодавців та на підприємствах, підтримка розроблення професійних стандартів і кваліфікацій, модернізація стандартів і програм професійної освіти тощо.
Головою Комітету став відомий промисловець та виробничник, який дуже багато уваги приділяє цьому напрямку, зокрема, питанням впровадження дуальної освіти, член Президії Ради ФРУ Павло Штутман.
«Серед основних завдань роботи комітету – формування єдиної узгодженої позиції сторони роботодавців щодо актуальних питань реформи освіти та підготовки кадрів», – зазначив Павло Штутман.
"Цей комітет – єдиний на сьогодні в Україні альтернативний майданчик для професійного, компетентного обговорення актуальних проблем освіти. Впевнений, що його робота допоможе направити реформи у цій сфері в потрібне русло, адаптувати їх для реального сектора економіки, науки, інноваційного розвитку"
Володимир Семиноженко, Голова ВГО «Українська Федерація вчених
У числі пріоритетних напрямів роботи комітету його учасники відзначили: формування системи зовнішнього оцінювання випускників навчальних закладів для присвоєння професійних кваліфікацій, підтримка впровадження корпоративного управління навчальними закладами, реформа системи прогнозування та моніторингу потреб ринку праці в кадрах.
Учасники установчого засідання Комітету дійшли згоди, що основою для його роботи стане Дорожня карта, до якої увійдуть ці та інші найнагальніші на даний момент питання в сфері освіти та підготовки кадрів.