Як сьогодні, у нинішні складні часи, українській компанії виграти конкуренцію на внутрішньому і світових ринках? Насправді такі рецепти є. І вони реалізуються вітчизняними виробниками. Сьогодні беремо участь у дуже цікавому заході. Це фактично презентація роботи обладнання компанії Імпексмаш для споживачів з усіх куточків України. У ній беруть участь понад 60 представників 40 компаній.
"Сьогодні непросто продати обладнання, навіть якщо воно високої якості, зроблене з якісних комплектуючих, високопродуктивне і привабливе для споживача", - каже власниця компанії Алла Орлович.
Потрібно йти далі, пропонувати технології для такого обладнання, а з технологіями потрібно пропонувати і рішення щодо рецептури.
Саме тому сьогодні, незважаючи на складні часи, війну і всі проблеми, які із цим пов'язані, компанії довіряють майже 400 споживачів всередині країни і близько 100 споживачів у всьому світі.
Дуже багато нових розробок. Тому ціль сьогоднішнього практичного семінара - показати компаніям, які працюють в кондитерській та хлібопекарській галузях, які нові можливоств сьогодні є у обладнання компанії Імпексмаш, яким чином сьогодні краще зробити і виготовити під конкретного клієнта, бо кожна машина і кожна лінія - це є унікальна продукція, яка виготовляється під власного споживача.
Зокрема, однією із перших сьогодні представлена новинка, особливо важлива для деокуповвних територій. Це піч Імпекс Ротор , яка працює на пелетах. За годину споживає 7 кг пелет, що в декілька разів дешевше, ніж аналогічна піч на електриці. І її безперервна робота до 20 годин. Майже 50% українська локалізації печі! А інша комплектація - провідних країн світу, зокрема, Італії.
Ця піч сьогодні може випікати будь-яку продукцію, починаючи від хліба, і закінчуючи пряниками. Тобто все, що сьогодні може випікатися з хлібобулочного асортименту.
"Далі будемо говорити, яким чином ми сьогодні як Федерація роботодавців підтримуватимемо такі виробництва в Україні, і яким чином потрібно розвивати тему локалізації в обладнанні.
Спільне завдання сьогодні для нас, Уряду і Парламенту - знайти такі стимули і інструменти, які б дозволяли сьогодні, в першу чергу, стимулювати споживачів, від маленьких кондитерських до великих хлібозаводів, купляти українське обладнання, яке за своїми характеристиками, дизайном і технологічносюі нічим не поступається іншим світовим зразкам.
Зокрема, продовження теми локалізації у виробництві обладнання для харчової і кондитерської промисловості та розробка стимулюючих програм для споживача, який би обирав продукцію, зроблену в Україні", - каже гендиректор ФРУ Руслан Іллічов.