Українська локація та вітчизняні сільгоспмашинобудівні компанії на міжнародній виставці у Будапешті

Українська локація та вітчизняні сільгоспмашинобудівні компанії на міжнародній виставці у Будапешті

Сьогодні ми знову представляємо Українську локацію та вітчизняні машинобудівні компанії на міжнародній виставці.

Цього разу за підтримки Міжнародної організації праці беремо участь у AGROmashEXPO 2023 International Agriculture and Agricultural Machinery Exhibition у Будапешті.

4 дні. 7 павільйонів. 36 000 кв метрів площі та 300 експонентів. Все це - Agromashexpo 2023. Минулого року навіть попри пандемію виставка зібрала 12 000 відвідувачів. Цьогоріч очікують набагато більше.

Разом із Тимчасовим повіреним у справах України в Угорщині Іштваном Балогом, старшим спеціалістом ILO Budapest Юлією Друмеа, представниками українських машинобудівних компаній офіційно відкрили Українську локацію, організовану ФРУ та Украгромаш у партнерстві з дилером вітчизняного виробника "Ельворті".

Захід продовжили на інших експозиціях угорських партнерів, де представлено техніку українських компаній - Богуславської сільгосптехніки та Заводу Кобзаренка.

Всі наші давні та надійні партнери добре розуміють важливість просування українських компаній на нові міжнародні ринки - адже це - один із головних інструментів збереження та створення робочих місць для українців.

Такі виставки - це дуже важлива подія у дійсно складний для українських виробників сільгосптехніки період, кажуть представники компаній-експонентів. Адже через російську агресію проти України деякі з них втратили до 70% внутрішнього ринку.

Компаніям у цей час дуже важливо продовжувати працювати, зберегти людей, дати їм роботу для того, щоб дійти до перемоги і вийти на новий рівень.

І саме за рахунок збільшення експортних поставок це можливо зробити.

Попит на українські аграрні машини на угорському ринку зростає, вони є висококонкурентоспроможними.

Це підтверджує збільшення на 20% обсягів реалізації у 2022 році у порівнянні з 2021 роком.

Підсумки виставки підведемо по її завершенню, але вже у перший її день побачили реальну зацікавленість потенційних споживачів.

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11