Перший крок на шляху до успішних глобальних проектів. Alstom готовий локалізувати в Україні до 35% виробництва електровозів

Перший крок на шляху до успішних глобальних проектів. Alstom готовий локалізувати в Україні до 35% виробництва електровозів

Перший крок на шляху до успішних глобальних проектів. Alstom готовий локалізувати в Україні до 35% виробництва електровозів

Маємо новину з дуже гарним потенціалом. Уряд України та Уряд Французької Республіки уклали низку рамкових угоди на загальну суму понад 1,3 млрд євро, які, зокрема, передбачають реалізацію проектів щодо:

  • постачання 130 електровозів компанією «Альстом». Рівень локалізації виробництва становитиме 35%.
  • постачання спеціалізованої рятувальної техніки для роботи на висотних будівлях, 370 автодрабин. Цей проект має стати основою для оновлення пожежної техніки для гасіння пожеж та рятування людей у висотних будівлях.

Федерація роботодавців у своїх комунікаціях з Урядом, Верховною Радою і Президентом постійно наголошувала, що наша країна потребує глобальної модернізації інфраструктури.

Ми одна з небагатьох країн в Європі, яка в найближчі кілька років витрачатиме величезні кошти на інфраструктуру, що сьогодні дуже сильно зношена. В деяких випадках - більше ніж на 90 %.

Ми завжди казали, що Україна зможе зробити великий індустріальний прорив, якщо вимагатиме обов’язкової локалізації виробництва при реалізації таких проектів.

Адже сьогодні українські компанії можуть виробляти практично всю лінійку техніки так званого залізничного машинобудування, починаючи від швидкісних потягів, завершуючи вагонами і локомотивами.

Фактично ми у Федерації перші зробили відповідні розрахунки і визначили, що Україна може забезпечити мінімум 35 % локалізації електровозів.

«Якщо ми хочемо мати міцні економічні відносини, це повинно відповідати інтересам наших двох країн… щоб французькі компанії, які беруть участь в цих контрактах, розмістили значну частину своїх виробництв в Україні. Це цілком законна вимога, і ми вчинили відповідно», - зазначив сьогодні Міністр економіки, фінансів та відновлення Французької Республіки Бруно Ле Мер.

Коли почалися переговори з ALSTOM, компанія звернулася до Федерації. Ми і сьогодні продовжуємо роботу щодо можливих постачальників продукції для цього проекту.

І тут потрібно віддати належне компанії ALSTOM, яка, зробивши аудит виробничих можливостей наших компаній, повірила в українських машинобудівників і погодилася на понад 30 % локалізації.

Чим вигідний цей проект?

Третину вартості локомотиву буде витрачено на продукцію, вироблену в Україні, на нашу економіку та робочі місця.

Ми зможемо отримати систему, яка дозволить українським виробникам легше виходити виходять на ринки ЄС та інші.

Ми зможемо отримати виробничу і, як наслідок, ремонтну і сервісну базу. І не будемо витрачати шалені кошти на ремонт імпортних локомотивів.

Виробляючи, таку високотехнологічну продукцію як локомотиви, ми отримуємо зростання інженерних кадрів, відповідних компетенцій та технологій.

Саме тому ми підтримуємо позицію Уряду та сподіваємося, що ця угода стане першим кроком на шляху до глобальних успішних проектів.

А народних депутатів закликаємо якнайшвидше розглянути у другому читанні та прийняти законопроект про локалізацію №3739.

Перший крок на шляху до успішних глобальних проектів.  Alstom готовий локалізувати в Україні до 35% виробництва електровозів

Маємо новину з дуже гарним потенціалом. Уряд України та Уряд Французької Республіки уклали низку рамкових угоди на загальну суму понад 1,3 млрд євро, які, зокрема, передбачають реалізацію проектів щодо:

  • постачання 130 електровозів компанією «Альстом». Рівень локалізації виробництва становитиме 35%.
  • постачання спеціалізованої рятувальної техніки для роботи на висотних будівлях, 370 автодрабин. Цей проект має стати основою для оновлення пожежної техніки для гасіння пожеж та рятування людей у висотних будівлях.

Федерація роботодавців у своїх комунікаціях з Урядом, Верховною Радою і Президентом постійно наголошувала, що наша країна потребує глобальної модернізації інфраструктури.

Ми одна з небагатьох країн в Європі, яка в найближчі кілька років витрачатиме величезні кошти на інфраструктуру, що сьогодні дуже сильно зношена. В деяких випадках - більше ніж на 90 %.

Ми завжди казали, що Україна зможе зробити великий індустріальний прорив, якщо вимагатиме обов’язкової локалізації виробництва при реалізації таких проектів.

Адже сьогодні українські компанії можуть виробляти практично всю лінійку техніки так званого залізничного машинобудування, починаючи від швидкісних потягів, завершуючи вагонами і локомотивами.

Фактично ми у Федерації перші зробили відповідні розрахунки і визначили, що Україна може забезпечити мінімум 35 % локалізації електровозів.

«Якщо ми хочемо мати міцні економічні відносини, це повинно відповідати інтересам наших двох країн… щоб французькі компанії, які беруть участь в цих контрактах, розмістили значну частину своїх виробництв в Україні. Це цілком законна вимога, і ми вчинили відповідно», - зазначив сьогодні Міністр економіки, фінансів та відновлення Французької Республіки Бруно Ле Мер.

Коли почалися переговори з ALSTOM, компанія звернулася до Федерації. Ми і сьогодні продовжуємо роботу щодо можливих постачальників продукції для цього проекту.

І тут потрібно віддати належне компанії ALSTOM, яка, зробивши аудит виробничих можливостей наших компаній, повірила в українських машинобудівників і погодилася на понад 30 % локалізації.

Чим вигідний цей проект?

Третину вартості локомотиву буде витрачено на продукцію, вироблену в Україні, на нашу економіку та робочі місця.

Ми зможемо отримати систему, яка дозволить українським виробникам легше виходити виходять на ринки ЄС та інші.

Ми зможемо отримати виробничу і, як наслідок, ремонтну і сервісну базу. І не будемо витрачати шалені кошти на ремонт імпортних локомотивів.

Виробляючи, таку високотехнологічну продукцію як локомотиви, ми отримуємо зростання інженерних кадрів, відповідних компетенцій та технологій.

Саме тому ми підтримуємо позицію Уряду та сподіваємося, що ця угода стане першим кроком на шляху до глобальних успішних проектів.

А народних депутатів закликаємо якнайшвидше розглянути у другому читанні та прийняти законопроект про локалізацію №3739.

Популярні новини

Відкрите звернення ФРУ до Прем'єр-міністра України щодо реалізації проекту з локалізації електровозів в Україні

Маніфест роботодавців України

2019