Київстар виділяє близько 60 мільйонів гривень на ініціативи, що спрямовані на боротьбу з COVID-19

Київстар виділяє близько 60 мільйонів гривень на ініціативи, що спрямовані на боротьбу з COVID-19

Наша країна, як і весь світ, переживає зараз непрості турбулентні часи. Ми, як найбільша телеком-компанія в Україні, розуміємо стратегічне значення зв’язку та, незважаючи на усі виклики, щодня продовжуємо працювати та розширювати мережу 4G, щоб 26 мільйонів абонентів мобільного та 1 мільйон фіксованого зв’язку мали можливість спілкуватися з рідними та близькими. Також ми залишаємось надійним бізнес-партнером, який виконує усі зобов’язання на належному рівні, та соціально-відповідальною компанією.

Зв’язок, особливо зараз, – це щоденна потреба кожного з нас та соціально важлива функція. Тому команда «Київстар» продовжує робити все для того, аби забезпечувати безперервність зв’язку. Для нас критично важливими є безпека та здоров’я наших працівників, тому більша частина колективу зараз працює дистанційно. На робочих місцях залишаються ті, чия присутність є критично важливою для функціонування компанії. Для них організовані особливі умови праці та застосовані посилені профілактичні заходи.

Як соціально-відповідальний бізнес, «Київстар» не може залишатися осторонь сучасних викликів, тому компанія виділяє близько 60 мільйонів гривень на ініціативи, що спрямовані на боротьбу з COVID-19:

• «Київстар» перерахував 30 мільйонів гривень благодійної допомоги на боротьбу з коронавірусом в Україні. У співпраці з одним із найавторитетніших благодійних фондів країни - «Твоя опора» на ці кошти буде закуплено 10 апаратів штучної вентиляції легень та 20 моніторів, які здатні відстежувати стан тяжкохворих пацієнтів, а також буде придбано засоби захисту для українських медиків, які зараз знаходяться на передовій боротьби із вірусом.

• В якості подяки українським лікарям за важку щоденну працю ми нараховуємо їм 150 гривень бонусних коштів на мобільний рахунок. За перші 10 днів такий бонус вже отримали 45,4 тисяч медичних працівників.

• Для наших бізнес-клієнтів ми пропонуємо низку рішень для комфортної організації віддаленої роботи: від спілкування з командою, спільної роботи над проектами та ведення повноцінного документообігу до дистанційного управління пристроями та автоматизації бізнес-процесів. Крім того, ми повністю перейшли на підписання документів з бізнес-клієнтами онлайн за допомогою кваліфікованого цифрового підпису та Mobile ID. Підключити та використовувати ці сервіси до кінця карантину можна без внесення оплати.

• Аби наші абоненти мали доступ до перевіреної інформації, ми не тарифікуємо дзвінки з території України на номери офіційних гарячих ліній та доступ до інформаційно-довідкових державних порталів. Також за зверненням РНБО та інших органів центральної влади ми робимо регулярні інформаційні SMS-розсилки для наших абонентів щодо заходів захисту від COVID-19 та перебування на карантині.

• Абоненти, які встановили мобільний додаток Doctor Online, тепер можуть безкоштовно та цілодобово отримувати консультації кваліфікованих лікарів різних спеціальностей, використовуючи чат, відео- або аудіодзвінок.

• Контрактні та бізнес-клієнти Київстар мають змогу відтермінувати оплату за послуги, використані в березні чи квітні 2020 року.

• Ми підтримуємо національний проект «Всеукраїнська школа онлайн» - платформа Київстар ТБ надає доступ до телеканалів, що транслюватимуть навчальні уроки для школярів, усім користувачам.

• Ми подбали про те, щоб наші абоненти, які перебували за кордоном в момент оголошення карантину, також були на зв’язку – для їхніх потреб було нараховано 60 грн (передплачена форма обслуговування) або 10 хв (контрактні абоненти). Такі абоненти також можуть здійснювати безкоштовні дзвінки на гарячу лінію МЗС і, за запитами органів центральної влади, отримують вчасні важливі повідомлення щодо подальших дій у зв’язку із введенням карантину.

Детальніше про ініціативи Київстар можна дізнатись за посиланням: kyivstar.ua/uk/covid2019  

Ми впевнені, що спільними зусиллями ми зможемо подолати усі виклики, які зараз стоять перед нашою країною та світом. А Київстар, як лідер на ринку телекомунікацій України, і надалі продовжить піклуватися про те, аби наші абоненти завжди залишалися на зв’язку із рідними, колегами та друзями, а наші бізнес-клієнти мали надійні технологічні інструменти для своєї діяльності та розвитку.

 

Популярні новини

Відкрите звернення ФРУ до Прем'єр-міністра України щодо реалізації проекту з локалізації електровозів в Україні

Маніфест роботодавців України

2019