Велике будівництво в "Укрзалізниці" - в зоні особливої уваги ФРУ

Велике будівництво в "Укрзалізниці" - в зоні особливої уваги ФРУ

Велике будівництво в УЗ, на необхідності якого послідовно наполягала ФРУ. Саме про це йшлося сьогодні на форумі «Велике будівництво: нова залізниця» за участі Президента, керівництва Уряду та УЗ. Федерацію роботодавців представив член Президії Ради ФРУ, голова наглядової ради ПАТ «КВБЗ» Володимир Приходько.

005

007

«УЗ» урочисто прийняла від КВБЗ дизель-потяги ДПКр-3. В цих потягів довга та непроста історія", - зазначає гендиректор ФРУ Ruslan Illichov. - « У липні під час візиту на КВБЗ Федерація жорстко та публічно запитала Уряд та УЗ, чому ці сучасні красені дизель-поїзди ДПКр-3 замість того, щоб їздити та працювати, стоять на рейках на заводі.

006

Нагадаємо, що держава, 3 роки тому замовивши в КВБЗ цей та ще 5 таких чудових дизель-потягів, на той момент придбала лише один.

В результаті підприємство, залишившись з невикупленою продукцією, добудовувало потяги за власний кошт.

Вважали і вважаємо, що таких прикладів і таких історій не має бути.

Сьогоднішню ситуацію, коли ще 2 потяги вже прибули до замовника, а ще два очікують вже невдовзі і фінансування державою ще 100 пасажирських вагонів КВБЗ для Укрзалізниці (5 з них також вже передано замовнику) вважаємо правильним державним рішенням.

Це перший приклад того, що може означати Велике будівництво в УЗ.

Нагадаємо, саме Федерація роботодавців ще два роки тому виступила з ініціативою модернізації «Укрзалізниці» силами вітчизняних виробників.

Великі державні інфраструктурні проекти мають відповідати таким критеріям, як сприяння зайнятості, зростання економіки, інноваційність. І, звісно ж, локалізація виробництва та участь у інфраструктурній модернізації власної промисловості.

Модернізація УЗ всім цим критеріям відповідає. «Укрзалізниця» має значну кількість активів, але рівень їх зношеності сягає понад 90%.

Це надзвичайно масштабний проект з точки зору технологій та інвестицій. І вітчизняні виробники готові його реалізовувати.

Сьогодні на форумі Президент та Міністр інфраструктури озвучили дуже правильні речі.

Зокрема, йшлося про плани щодо державних інвестицій в модернізацію української залізниці обсягом 100 млрд. грн. До 2028 року планується закупити 46 тисяч нових вантажних вагонів (а рівень локалізації виробництва вантажних вагонів – більше ніж 95%), оновити тяговий парк, електрифікувати значну протяжність залізничних шляхів і модернізувати інфраструктуру. До 600 нових пасажирських вагонів для УЗ протягом двох років.

Але всі ці правильні речі стануть реальністю та принесуть користь економіці України лише за умови локалізації виробництва в Україні та участі у Великому будівництві в УЗ наших виробників.

Нові локомотиви, швидкісні потяги, рельси, вагони – все це нові робочі місця для українців. І все це ми вміємо виробляти.

І чудові дизель-потяги КВБЗ, з якими сьогодні із задоволенням фотографуються топ-чиновники, – наша гордість та свідчення спроможності української машинобудівної промисловості робити якісну сучасну продукцію за конкурентною ціною».

002

003

004

Останні новини

Вивчаємо данський досвід розвитку зеленої економіки та декарбонізації

Делегація ФРУ у Данії: зелений перехід, розвиток ПТО, кооперація бізнесу обох країн

Популярні новини

Відкрите звернення ФРУ до Прем'єр-міністра України щодо реалізації проекту з локалізації електровозів в Україні

Маніфест роботодавців України

2019