Бізнес і освіта: як поєднати зусилля задля розвитку

Бізнес і освіта: як поєднати зусилля задля розвитку

Під час дискусії, організованої ФРУ, обговорювали одну з найгарячіших для роботодавців тем: бізнес і освіта, як поєднати зусилля задля розвитку.

Разом з Міністром освіти Сергієм Шкарлетом, заступником виконавчого директора Федерації металургів Оленою Колесніковою, головою парламентського підкомітету з питань професійно-технічної та фахової передвищої освіти Ольгою Коваль, головою Національного агентства кваліфікацій Юрієм Баланюком, заступником директора Департаменту політики зайнятості - начальником управління профнавчання та профорієнтації ДЦЗ Людмилою Василегою, координатором групи експертів програми EU4Skills Генадієм Русановим, представниками провідних українських компаній обговорили питання підготовки кадрів відповідно до потреб економіки, шляхи подолання дисбалансу на ринку праці та відповідність кваліфікації.

Зокрема, говорили про:

- важливість партнерства між роботодавцями та освітянами у підготовці кадрів, орієнтованих на реальний ринок праці

- про законодавчі механізми посилення зусиль бізнесу і освіти задля досягнення спільних інтересів у сфері якісної підготовки кадрів

- порядок розроблення і затвердження професійних стандартів

- розвиток Національної системи кваліфікацій, кваліфікаційні центри, їх створення і акредитацію

- професійні стандарти, стандарти освіти та освітні програми фахової передвищої та вищої освіти

- оцінювання результатів навчання для присвоєння професійних кваліфікацій

- проблеми визнання результатів попереднього навчання, неформальної та інформальної освіти

- результати вивчення ринку праці та опитування випускників закладів ПТО експертами програми EU4Skills.

 

Дискусію організовано ФРУ за підтримки DANIDA та Конфедерації промисловості Данії - Dansk Industri - DI.

 

Більше фото за посиланням

Галерея

Популярні новини

Відкрите звернення ФРУ до Прем'єр-міністра України щодо реалізації проекту з локалізації електровозів в Україні

Маніфест роботодавців України

2019