На КВБЗ відбулася нарада щодо нагальних питань машинобудування

На КВБЗ відбулася нарада щодо нагальних питань машинобудування

Генеральний директор ФРУ Руслан Іллічов узяв участь у візиті Прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля до Крюківського вагонобудівного заводу у Кременчуці.

Разом із Прем'єром на підприємство прибули Віцепрем’єр-міністр - міністр стратегічних галузей промисловості Олег Уруський, очільник Мінекономіки Ігор Петрашко, міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Гості оглянули виставку зразків вантажних вагонів виробництва КВБЗ. Потім відбулась нарада, на якій обговорили надзвичайно важливі для країни питання. Прем'єр заявив, що держава зробить усе, щоб підтримати національного виробника та збільшити попит на продукцію машинобудування, зазначає Руслан Іллічов:

«По-перше, говорили про програму оновлення рухомого складу Укрзалізниці із використанням можливостей вітчизняних виробників.
Глава Уряду повідомив, що довгострокова програма оновлення рухомого складу «Укрзалізниці» розрахована на 3-5 років. Її мета — модернізувати рухомий склад, а також забезпечити замовленнями українські машинобудівні підприємства.

kvbz 1

По-друге, говорили про програму вагонобудування, яку презентували Мінекономіки та Мінінфраструктури в Федерації роботодавців. Ця програма передбачає поетапне виведення з експлуатації вагонів, із продовженим вище нормативного терміном експлуатації, а також механізми фінансового стимулювання придбання нових вагонів.

Очікуємо, що протягом найближчих тижнів відбудеться презентація Міністерством економіки та Міністерством інфраструктури графіку виведення таких вагонів з експлуатації. А також будуть презентовані можливі механізми фінансового стимулювання вітчизняного вагонобудування.

У разі успішного запуску такої програми, вже у наступному році, за словами міністра економіки, вітчизняним виробникам надійде замовлення не менше як на 8 тисяч вагонів.

Також акцентували увагу на необхідності більш жорсткого контролю за плановими ремонтами та технічним станом вагонів.
Всього відповідно до програми та розрахунків потрібно оновити не менше 70 тисяч вагонів за 5 років. Це означає, як мінімум, плюс 40 тисяч робочих місць, та 100 млрд грн - обсяг такого виробництва.

Наступний важливий момент – оперативне вирішення питання із пасажирськими вагонами. Прем’єр пообіцяв, що 70 пасажирських вагонів додатково будуть придбані Укрзалізницею.

kvbz 3

Обговорили питання залучення лізингових компаній та механізмів фінансування з боку державних банків до фінансування закупівель техніки для Укрзалізниці. Механізми лізингу зрозумілі. Зокрема, можна дослідити досвід фінансування програми «Велике будівництво».

Вважаємо, що мультиплікативний ефект в питаннях оновлення та виробництва транспортного машинобудування дуже високий,. На одне робоче місце не менше 7-8 робочих місць у суміжних галузях.

Також разом з Прем’єром обговорили питання закупівель за гроші іноземних фінансових установ. Вважаємо докорінно неправильною ситуацію, коли при проведенні таких масштабних тендерів, як наприклад закупівля вагонів метро, органи місцевого самоврядування не використовують можливість цінової преференції 15 %, яку гарантує Європейський інвестиційний банк.

Домовились, що найближчими днями буде проведена нарада у Міністра інфраструктури, де збереться Тендерний комітет МІУ та обговоримо можливі механізми (рекомендації), відповідно до яких при проведенні таких тендерів буде максимально використовуватися можливість стимулювання локалізації»,- сказав Гендиректор ФРУ.

kvbz 4

kvbz 5

kvbz 6

kvbz 7

Популярні новини

Відкрите звернення ФРУ до Прем'єр-міністра України щодо реалізації проекту з локалізації електровозів в Україні

Маніфест роботодавців України

2019