Люди жадають простих рішень. Це природньо…

Так склалось, що зараз парк пожежно-рятувальної техніки, не дивлячись на значне оновлення упродовж останніх 5 років, все ще потребує модернізації. Важливо не зупиняти цей процес оновлення автоцистерн, автодрабин тощо…

Один день с нашими друзьями в Николаеве – яркий пример того, почему мы верим, что можем построить успешную страну, несмотря на то, что государство сегодня, к сожалению, делает все, чтобы бизнес в Украине не развивался.

"Звертаюся до Уряду країни з проханням терміново втрутитися в ситуацію, яка може призвести до повного знищення одного із напрямків машинобудування України – виробництва пожежно-рятувальної техніки.

Законопроект під офіційною назвою «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» зареєстровано в парламенті ще 24 червня цього року, авторами його є 38 народних депутатів з різних фракцій та груп.

Голова Федерації роботодавців Закарпаття, бізнесмен, громадський діяч Володимир Панов, який не так давно випустив у світ свою книгу «Думай, як гендиректор», поділився своїм баченням розвитку бізнесу на Закарпатті у сьогоднішніх непростих умовах.

Програма компенсації вартості сільгосптехніки не лише дає можливість українським аграріям повернути певну частину коштів, витрачених на українську сільгосптехніку, а й виробникам техніки — збільшувати продажі, а з часом і модернізовувати виробництво та виходити на новий якісний рівень. Для виробників зараз є вимога — 50% локалізації, тобто будь-який виріб, який потрапляє до програми, наполовину має складатися з комплектуючих українського виробництва. Traktorist.ua стало цікаво, як працюють заводи-виробники в таких умовах і як створюються українські машини.

Начну с истории двухлетней давности. Когда компания «ТК-домашний текстиль» летом 2018 года решила поучаствовать в тендере, проводимом под эгидой ООН на поставку беби-боксов для новорожденных, мы даже предположит не могли, что его выиграем. Ведь в нем участвовали крупные производители из Китая, Турции, Польши, Индии и много отечественных предприятий. Но «очікувана вартість» в 5000 грн. при объеме закупки в 100 тысяч «пакунків малюка» была явно завышена и мы решили рискнуть, предложив цену в 3200 грн.

Інвестиційний проєкт в рамках фінансової угоди між Україною та Євпропейським інвестиційним банком від 11 листопада 2016 року "Міський громадський транспорт України" і його підпроєкт "Оновлення рухомого складу Харківського метрополітену" могли б стати поштовхом для розвитку вітчизняного метровагонобудування. А стають ще одним прикладом боротьби з національним виробником та економікою України.